Novootvoreni centar Annah za homeopatiju i potporu zdravlju nalazi se u Domašinečkoj ulici u Zagrebu (Vrbani). Vlasnica i registrirana homeopatkinja dr. sc. Ana Šafran naručila je od studija Pictoris dizajn čitavog brenda. Osim logotipa, posjetnica, letka, te drugih promotivnih materijala, osmislili smo i skladan i ugodan dizajn interijera.
Hrvatska tvrtka Oleum Flex (Oil System Technology) projektira, proizvodi i prodaje instalacije za hidraulične i druge medije. Prospekt, koji smo dizajnirali, namjenjen je hrvatskom i inozemnom tržištu te prikazuje njihov proizvodni program.
Dizajnirali smo novu brošuru o područjima djelatnosti tvrtke INsig2. Tvrtka je osnovana 2002. godine kao dio IN2 grupe. Kroz godine rada na području jugoistočne Europe, INsig2 je izgradio status lidera u savjetovanju i edukaciji u području digitalne forenzike te dizajniranju i implementaciji enterprise rješenja integrirane sigurnosti.
Prve ovogodišnje naslovnice časopisa REGprint/Ambalaža (Tectus) ujedno su i jubilarne. REGprint slavi 10, a Ambalaža 20 godina postojanja. Cvijeće u ateljeu, dah proljeća i stil starih majstora inspirirali su nas prilikom kreacije naslovnica.
Delikatesni marinirani proizvodi "S okusom mora" tvrtke Marikomerc proizvode se u Hrvatskoj te se pripremaju na tradicionalan način. U Pictorisu smo napravili dizajn branda i dizajn etiketa za grupu proizvoda. Etikete su otisnute s elementima u zlatnoj foliji. (Fotografija: Igor Sitar)
Dekorti Dental Centar u Zadru posluje kvalitetno i uspješno već dugi niz godina. Imajući na umu vrhunsku stomatološku uslugu koju nude te modernu tehnologiju, dizajnirali smo novi logo centra.
Ukusni Proteinski krekeri novitet su u Pan-pek-ovom asortimanu proizvoda. Kreirali smo ambalažu čiji prozirni dio podsjeća na oblik srca, sve u duhu zdravog života.
Božićni pokloni "Limited edition": domaći keksi sa čokoladom pakirani u bijele limene kutije (ideja i dizajn: Pictoris; salvete i mašne: IKEA).
Dizajnirali smo web stranicu za Aleksandru Mindoljević Drakulić, profesoricu psihologije. Prilikom kreiranja vizualnog sadržaja slijedili smo Aleksandrine želje koje su se uglavnom odnosile na vizualnu eleganciju i minimalizam. Rezultat je skladna, lirski jednostavna stranica koju na pojedinim dijelovima krase naslovnice Aleksandrinih autorskih knjiga i vizualni akcenti u obliku svijetlih zeleno-plavih elemenata. (Stranica je izrađena na Wordpressu - open source CMS platformi, koristeći template Elegant Themes).
Za dizajn nove knjige Božice Brkan "Ledína" zaslužan je Jenio Vukelić, kreativni direktor studija Pictoris: "Likovno oblikovanje knjiga uvijek nam je izazov, jer postoji neka tajna veza između dizajna i umjetnosti. Tu nije dovoljno analitičko i psihološko razumijevanje. Riječ je o intuiciji koja letimično shvaća ono što je bitno i fiksira ga s njegovim vanjskim oznakama."
Knjiga je jučer predstavljena na Interliberu (Zagrebački Velesajam).
Nova brošura namjenjena inozemstvu sadrži informacije o tečajevima digitalne forenzike koje organizira i vodi tvrtka INsig2. Koristeći motive iz digitalne forenzike i računarstva, atraktivnim dizajnom željeli smo zainteresiranima približiti tematiku i učiniti je vizualno zanimljivom.
Književnica Božica Brkan i kreativni direktor Pictoris studija Jenio Vukelić pored tapete - naslovnice "Kajkavske čitanke" Božice Brkan. Razgovara se o novom zajedničkom projektu.
Lokacija: studio Pictoris, Gračani.
Prema smjernicama vizualnog identiteta nove IT tvrtke Sistemaš, i vizitke smo kreirali po principu negativa (svijetli otisak na tamnoj pozadini). Materijal je crni Skin papir, a posjetnice su otisnute tehnikom sitotiska.
Za mladu i ambicioznu IT tvrtku Sistemaš upravo osmišljavamo vizualni identitet. Ovdje možete vidjeti naš dizajn loga i web stranice (homepage). U mnoštvu IT tvrtki sličnog vizualnog idetniteta, željeli smo stvoriti nešto novo i prepoznatljivo. Bez pretjeranih detalja, čist i zanimljiv, dizajn skreće pažnju na suštinu ove tvrtke. Njihovu web stranicu možete posjetiti ovdje.
Logo koji je kreiran pri osnivanju tvrtke, kako bi reflektirao njene usluge i vrijednosti, morao je doživjeti promjenu. Ona je rezultat razvoja i refleksije onoga što tvrtka predstavlja danas. Redizajn je imao jasan cilj da pokaže osobnost INsig2 - kvaltetne promjene u tvrtki, jasnu viziju i napredak na poslovnom polju.
Dizajn opsežnog kataloga Pan-pek (katalog smrznutih proizvoda) bio je dugotrajan i zanimljiv kreativan proces. Cilj nam je bio osmisliti moderan, topao katalog koji će dočarati raznolikost Pan-pek proizvoda i visoke standarde tvrtke koji se odražavaju u brizi za kvalitetu svakog pojedinog proizvoda (stilizirane fotografije kategorija proizvoda: Igor Sitar - HandDizajnStudio, fotografije pojedinačnih proizvoda: Pictoris dizajn).
Za međunarodnu konferenciju OLAF koja se, u organizaciji tvrtke INsig2, ovog proljeća održava u Zagrebu, kreirali smo pomalo neobične etikete za rajnski rizling i merlot barrique.
Nove Pan-pek rolade toliko su ukusne da nam je bilo pravo zadovoljstvo kreirati odgovarajuću ambalažu. Inspiracija nam je bila sama aroma kolača, a boje Pan-pek brenda i malo romantičarskog duha neodoljiv su spoj.
Za Sinusmatik, uspješnu hrvatsku tvrtku na području elektronike, redizajnirali smo logotip i kreirali brošuru i mapu. Zaokret u načinu prezentiranja tvrtke vidljiv je u decentnom dizajnu promotivnih materijala koji sugeriraju preciznost, sofisticiranost i pouzdanost poslovanja.
U Viškovu (Rijeka) je ove zime otvorena trgovina kvalitetnih smrznutih i delikatesnih riba i plodova mora "Di Maris" (Marikomerc, Zadar). Osmislili smo atraktivan dizajn/vizualni identitet eksterijera i interijera trgovine, uključujući i rasvjetu, a tvrtka Pozor je izvela naše zamisli.