• PROJEKTI
  • Usluge / O nama
  • Kako radimo
  • Klijenti
  • Blog
  • Kontakt
  • Info in English
Pictoris

LOGOTIPI. VIZUALNI BRENDING. PROMO MATERIJALI. DIZAJN AMBALAŽE.

  • PROJEKTI
  • Usluge / O nama
  • Kako radimo
  • Klijenti
  • Blog
  • Kontakt
  • Info in English

DIZAJN NASLOVNICE ČASOPISA

Za proljetno izdanje časopisa Ambalaža/REGprint (tvrtka Tectus) osmislili smo atraktivne naslovnice sa dotiskom u sitotisku (Sitopapir). Zbog određenih specijalnih efekata, zamislili smo da naslovnice, osim standardnih boja, sadrže i sjajni UV lak, strugalice, te crnu thermochromic boju.

Na slici možete vidjeti kako naslovnica Ambalaže izgleda kada se strugalica sastruže, a crna thermochromic boja pod utjecajem povišene temperature postane prozirna.

Friday 05.25.12
Posted by Ivna Vukelić
 

DIZAJN I POVIJEST

Postoje djela koja su već stoljećima inspiracija za nas dizajnere. Ovo je dekorativni detalj iz 17. stoljeća - fotografirali smo ga prije dva tjedna na putu u Indiji, a nalazi se na zidu slavnog Taj Mahala.

Friday 05.04.12
Posted by Ivna Vukelić
 

VIZUALNI IDENTITET

Kreirali smo logo i vizualni identitet Data Focus konferencije o digitalnoj forenzici. Konferencija je održana u Zagrebu ovog mjeseca u organizaciji tvrtke INsig2. 
Dizajn je atraktivan, čist, moderan, pamtljiv i funkcionalan te smo ga prilagodili raznim promotivnim materijalima i plakatima.

Wednesday 04.04.12
Posted by Ivna Vukelić
 

INSPIRACIJA

Vrt ispred studija Pictoris. Rano proljeće.

Za nas je ovaj vrt pravo inspirativno i meditativno mjesto. Ovdje uživamo u pauzi, dobivamo inspiraciju, punimo se energijom... 

Monday 03.26.12
Posted by Ivna Vukelić
 

DIZAJN LOKALA ZA BRZU HRANU

Kreirali smo vizualni identitet lokala Mastico Bar koji se nalazi u Pothodniku Importanne centra u Zagrebu. Mastico Bar nudi kvalitetne zalogaje po pristupačnim cijenama. Nama su najdraži njihovi burritosi i savijača sa borovnicama.

Monday 03.05.12
Posted by Ivna Vukelić
 

ČISTOĆA VIZUALNE PORUKE

Ovdje možete vidjeti našu naslovnicu brošure "Special selection" tvrtke Pan-pek. Osnovna namjena ove brošure je promocija određenih Pan-pek proizvoda u inozemstvu.
Ideja je bila osmisliti atraktivnu brošuru koja će slijediti vizualni identitet tvrtke i pružiti dojam visoke kvalitete Pan-pek proizvoda. Dizajn je elegantan, karakterizira ga čistoća vizualne poruke, a tipografija slijedi osnovnu ideju estetske profinjenosti.
(fotografija: Igor Sitar)

Monday 02.13.12
Posted by Ivna Vukelić
 

DIZAJN LOGOTIPA

Dizajnirali smo novi logotip za tvrtku Klesarstvo Olujić koja nudi vrhunsku uslugu na području obrade kamena. Željeli smo da logotip vizualno bude nešto novo. Zbog toga smo čvrste i oštre linije klesanja zamjenili zakrivljenim linijama i kružnicom kao savršenim oblikom. Cilj nam je bio naglasiti visoku kvalitetu njihovih radova i materijala. Ovdje možete vidjeti i naš dizajn za njihove posjetnice, memorandum i omotnicu.

Monday 01.16.12
Posted by Ivna Vukelić
 

ILUSTRACIJE ZA KALENDARE

Svake godine prije Božića i Nove godine kreiramo novu ilustraciju za kalendare Obitelji Kovačec, koja se uspješno bavi poljoprivredom. Ilustracije su prave male priče u slici, a na njima se uvijek mogu vidjeti kupus i zec, kao glavni motivi. Uživamo kreirajući ove luckaste ilustracije, a ove godine tema je bila - svemir.

Tuesday 12.20.11
Posted by Ivna Vukelić
 

ENVIRONMENTAL DESIGN

Dizajnirali smo ikonice za ženski i muški WC u tvrtki INsig2 u Zagrebu. Ideja je bila osmisliti ikone koje će biti dio vizualnog identiteta tvrtke, i ujedno osvježiti radni prostor.

Wednesday 11.16.11
Posted by Ivna Vukelić
 

PRVA NAGRADA NAŠOJ ETIKETI

Etiketa Merlot Barrique koju smo dizajnirali za vino vinarije Teskera iz Kijeva osvojila je prvu nagradu na ovogodišnjem sajmu vina "Kapljica šibenskog kraja".

Monday 11.07.11
Posted by Ivna Vukelić
 

WEB DIZAJN

Od nedavno, osim naših uobičajenih usluga iz grafičkog dizajna, nudimo i kreiranje te izradu web stranica tipa brošure, za male i srednje tvrtke. To su jednostavne, informativne stranice koje predstavljaju određenu tvrtku, uslugu ili proizvod, a izrađene su po visokim estetskim pravilima. Ovdje možete vidjeti screenshot web stranice koju smo kreirali za polikliniku Tušin. Da biste posjetili njihovu stranicu kliknite ovdje: http://www.poliklinika-tusin.hr

Tuesday 10.18.11
Posted by Ivna Vukelić
 

HRVATSKA REVIJA - REDIZAJN

Napravili smo redizajn Hrvatske revije, časopisa Matice hrvatske za književnost, umjetnost i kulturu življenja. Obzirom na dugu tradiciju časopisa, trebalo je sačuvati seriozan pristup prijelomu tema, ali cijeli doživljaj učiniti vedrijim, dinamičnijim, suvremenijim, intrigantnijim. Tipografija je izuzetno čista i jednostavna. Bazični dizajn je čvrst i jasan, a ornamentika kao kontrapunkt sasvim impulzivna i promjenjivog, katkada i iznenađujućeg ritma.

Thursday 10.06.11
Posted by Ivna Vukelić
 

DIZAJN ZBIRKE POEZIJE "BILANCA"

Knjiga "Bilanca 2.0, Odabrane ljubavne i ostale štokavske pjesme" nova je knjiga poznate spisateljice i novinarke Božice Brkan. Dizajn jedne takve knjige za nas je bio poseban izazov. Toliko toga vrijednoga prolazi pored nas. Neprimjećeno. Kako to učiniti vidljivim? Knjigu smo upakirali u bijeli, minimalistički dizajniran omot. A, kad se omot ovori, dočeka nas vulkan, prasak boja, vatromet osjećaja i blaženstvo apsolutne slobode. Upravo ovakvim dizajnom naš kreativni direktor Jenio Vukelić htio je ukazati na doživljaj skriven u tome bijelom ovitku, na snagu stihova na tim bijelim stranicama. Sve jednostavno. Sve nenameljtivo. Bilanca 2.0.

Thursday 09.22.11
Posted by Ivna Vukelić
 

OMOTI KNJIGA TVRTKE NOVI INFORMATOR

Već dugi niz godina surađujemo sa tvrkom Novi Informator, kreirajući dizajnerska rješenja za omote njihovih stručnih publikacija iz područja prava i ekonomije. Ovdje je prikazano nekoliko naslovnica knjiga koje smo dizajnirali ove godine.

Tuesday 09.06.11
Posted by Ivna Vukelić
 

DIZAJN AMBALAŽE PAN-PEK

Ovdje možete vidjeti novu ambalažu koju smo dizajnirali za Pan-pek bureke i krumpirušu. Cilj je bio kreirati prepoznatljiv dizajn prema već postojećim standardima koje smo postavili za Pan-pek vizualni identitet.

Monday 06.27.11
Posted by Ivna Vukelić
 

Naš poster na izložbi u Shanghaiju

Naš poster "Mislilac" napravljen za naslovnicu novog broja časopisa "Ambalaža", biti će izložen na ovogodišnjem Ecodesign sajmu u Shanghaiju, zajedno sa ostalim odabranim internacionalnim posterima. Tema izložbe je komentar na ekološke probleme današnjice. Poster je dizajnirao Jenio Vukelić, kreativan direktor studija Pictoris.

Wednesday 04.27.11
Posted by Ivna Vukelić
 

Vizualni identitet tvrtke Kovačić

 Za tvrtku Kovačić, koja se bavi građevinskim radovima, osmislili smo posjetnicu, omotnicu te memorandum.

Monday 04.04.11
Posted by Ivna Vukelić
 

Dizajn letka

Letci su uobičajen i učinkovit način promoviranja tvrtke, usluga i proizvoda. Bez obzira o čemu se radi, poruka letka mora biti jasna, a dizajn letka ne smije zasjeniti poruku i mora biti u okvirima vizualnog identiteta. Na današnjem tržištu nailazimo na velik broj lijepih i funkcionalnih te, na žalost, na još veći broj neskladno dizajniranih, nejasnih letaka. Kako bi letak postigao svoju svrhu, nije dovoljna samo kreativnost, već je potrebno i pratiti čitav niz estetskih i tehničkih pravila. Za letak je izuzetno bitno da privlači pažnju na bitnim mjestima i ne smije se dogoditi da se klijenti izgube u predugačkom tekstu ili, na primjer, u šarenilu boja ili u previše sličnih fotografija. Fokus letka može biti slika ili kraći tekst koji prenosi suštinu poruke. Što se tiče tipografije, treba paziti da se ne koristi previše različitih fontova jer to pridonosi vizualnom neredu i kaosu. Jako je bitan tekstualan sadržaj koji mora biti optimalnog opsega i zanimljiv, a važne informacije treba posebno istaknuti. Naravno, koristimo li fotografije u letku, treba koristiti fotografije profesionalne kvalitete, a ne iz kućne proizvodnje, jer kvalitetne fotografije su često od presudne važnosti za dojam koji letak ostavlja na kupce. Na slici možete vidjeti primjer letka koji smo dizajnirali za poznatu vinariju Teskera. Cilj je bio kreirati jednostavan i funkcionalan letak koji je istovremeno moderan i vizualno profinjen. 

Monday 03.07.11
Posted by Ivna Vukelić
 

Što vaša posjetnica govori o vama

Svi imamo posjetnice. One su odličan način da ostavimo informaciju o tome tko smo, što radimo i kakvi smo. Dakle, sasvim je jasno da su "vizitke" prilično moćna stvar u poslovnom svijetu. Međutim, s obzirom da se radi samo o komadiću papira sa imenom i adresom, mnogi olako shvaćaju dizajn posjetnice. Ali činjenica je da, kad ostavimo nekome našu posjetnicu, taj komadić papira na neki način nosi naš identitet. Ljudi su vizualna bića, dovoljno nam je par sekundi da pogledamo nečiju posjetnicu i nesvjesno prosuđujemo njenog vlasnika. Zbog toga je jako važno posvetiti dovoljno veliku pažnju dizajnu i izradi posjetnice, odnosno prepustiti taj posao profesionalnim dizajnerima.

Pri neprofesionalnoj izradi posjetnice, često se događaju mnoge fundamentalne greške kao pogrešan izbor boje, prevelika i/ili zastarjela tipografija, premali ili preveliki logo, pogrešno pozicioniranje elemenata, prevelike ili premale margine, neodgovarajuća vrsta papira... i mnoge druge nepravilnosti. Krajnji rezultat izgledati će profesionalno jedino ako se svim elementima pokloni odgovarajuća pažnja. Pitanja kao "želim li zaobljeni font, želim li mat ili sjajan papir, želim li svijetlu ili tamnu boju slova?" naizgled se čine nebitnima, međutim sve zajedno čini određenu sliku o vama i govori o tome što želite poručiti svijetu. Vizualni identitet vaše firme, pa tako i posjetnica, mora prenositi pravu poruku o vašoj usluzi, kvaliteti i stilu rada.

Primjer: naš dizajn posjetnice za tvrtku INsig2

Tuesday 03.01.11
Posted by Ivna Vukelić
 

Plakat u funkciji brenda

Brend simbolizira ono što ljudi misle o vama. To je set percepcija koje su pokretane komuniciranjem i doživljajem, a dizajn je vizualni vokabular brenda. Svi doživljaji u vezi sa brendom moraju govoriti isti grafički jezik. Kao dizajn studio koji se bavi vizualnom stranom brendinga, uvijek moramo biti posebno pažljivi da svaki grafički proizvod projicira tržištu sve elemente brenda.

Čak i pri kreiranju ovakvih standardnih akcijskih plakata treba uvijek voditi računa o grafičkom jeziku brenda. Ovaj plakat samo je jedan od mnogih koje dizajniramo za tvrtku Pan-pek, a koji reklamiraju akcije na njihovim prodajnim mjestima.

Friday 01.21.11
Posted by Ivna Vukelić
 
Newer / Older

Pictoris d.o.o. Politika privatnosti Politika Kolačića