• PROJEKTI
  • Usluge / O nama
  • Kako radimo
  • Klijenti
  • Blog
  • Kontakt
  • Info in English
Pictoris

STUDIO ZA GRAFIČKI DIZAJN

  • PROJEKTI
  • Usluge / O nama
  • Kako radimo
  • Klijenti
  • Blog
  • Kontakt
  • Info in English

Imamo logo - što će nam dizaner?

Jedno od najčešćih pitanja koje čujem u radu s klijentima glasi:
"Imamo logo – što će nam dizajner?"

I to je sasvim razumljivo pitanje. U mnogim slučajevima, logo se doživljava kao glavni (ili čak jedini) element vizualnog identiteta. Ali istina je – dizajn je puno više od logotipa.

Dizajn je kako vaš brend komunicira, bez da izgovori ijednu riječ.

Što sve čini dizajn vašeg brenda?

Kad netko prvi put vidi vaš letak, brošuru, banner, Instagram profil ili bilo koji drugi promotivni materijal – kakav dojam ostavljate?
Je li odmah jasno tko ste i što nudite?

Grafički dizajn postavlja ton. Pomaže da:

  • Izgledate profesionalno i pouzdano

  • Budete prepoznatljivi i dosljedni

  • Povežete se emocionalno s ciljnom publikom

Ako svaki vaš materijal izgleda kao da dolazi iz druge firme, dolazi do vizualne konfuzije – a to znači i gubitak povjerenja.

Dobar dizajn govori umjesto vas.

Ljudi donose odluke brzo. Prvi dojam često nastaje u samo nekoliko sekundi.

Ako vaši vizuali nisu usklađeni, ako poruke nisu jasne ili izgledaju "jeftino" – vaša publika to osjeti, čak i ako ne zna točno zašto im nešto "ne sjeda".

S druge strane, kada je dizajn:

  • dosljedan

  • profesionalan

  • u skladu s vašim vrijednostima i ciljevima

…onda vaš brend govori glasno, jasno i uvjerljivo. Čak i kada šutite.

Kako znati treba li vam dizajner?

Postavite si ova pitanja:

  • Izgledaju li svi moji materijali kao da dolaze iz iste "priče"?

  • Osjećam li da moj brend vizualno komunicira ono što želim poručiti?

  • Je li dizajn mojih materijala na razini usluge/proizvoda koji nudim?

Ako niste sigurni kako vaš brend "zvuči" vizualno – možda je vrijeme da to zajedno pogledamo.

Stvar je u tome da prvi dojam nemamo priliku ispraviti.

Ako vam je stalo do toga kako vaš brend komunicira, a ne samo što komunicira – onda treba razmisliti o dizajnu. Odnosno, ako imate osjećaj da vaš vizualni identitet ne govori dovoljno glasno – vjerojatno je vrijeme da to promijenimo.

Monday 09.15.25
Posted by Ivna Vukelić
Newer / Older

Pictoris d.o.o. Politika privatnosti Politika Kolačića