DIZAJN KATALOGA SPO
Specijalna oprema - Lučko d.o.o. razvija, konstruira, proizvodi, montira, servisira, ispituje i umjerava opremu za potrebe plinske, naftne, petrokemijske i općenito procesne industrije. Za promotivne potrebe tvrtke osmislili smo katalog s kojim su se nedavno predstavili na sajmu u Njemačkoj. Omot kataloga napravljen je od polu-prozirnog polipropilena te sadrži mehanizam sa 4 prstena, a grafički elementi na omotu otisnuti su tehnikom sitotiska u tiskari Sitopapir.
GRAFITNE OLOVKE NAGY
Za odvjetnički ured Nagy u Zagrebu osmislili smo izgled grafitnih olovaka sa već postojećim Nagy logotipom. Izabrali smo olovke crne mat boje sa srebrnom metalnom kapom i bijelom gumicom, a logotip je otisnut u sivoj boji. Ova jednostavna kombinacija boja i materijala izgleda vrlo atraktivno i profinjeno. Olovke su proizvodnje Tvornice olovaka Zagreb.
WEB DIZAJN BIO-SAN
Za Bio-San kreirali smo novu web stranicu. Osnovna djelatnost tvrtke je sanitarna zaštita, a uspješno posluju još od 1992. godine. Cilj nam je bio kreirati ozbiljnu web stranicu čistog dizajna koja sadrži i razigrane vizualne elemente, kako bismo ljudima približili temu sanitarne zaštite.
DIZAJN KNJIGE "KAJKAVSKA ČITANKA"
Upravo je objavljena nova knjiga Kajkavska čitanka Božice Brkan u izdanju Acumena. I kako kaže autorica…"ona nije samo moja, nego je dijelim s onima koji će u njoj… pročitati nešto svoje. Sjećanja. Uspomene…". To nam je bila i inspiracija za dizajn ove knjige. Čista tipografija i igra bjelinama i marginama osnovni je pečat knjižnog bloka. Duhovni osebušek oslikan je u grafikama Jenia Vukelića. Grafika Perpetuum mobile sjećanja, uspomena, bliskosti, vremena i života na naslovnici uvodi čitatelja u sadržaj knjige.
DIZAJN LOGOTIPA
Kreirali smo logotip za IQ Collective, američku udrugu baziranu u San Franciscu, koja putem društvene distribucijske mreže povezuje škole sa odgovarajućim edukacijskim, financijskim i tehnološkim rješenjima. Udruga djeluje u siromašnim područjima raznih zemalja.
DIZAJN LETKA
Dizajnirali smo letak "Special selection" tvrtke Pan-pek namjenjen stranom tržištu. Letak prikazuje dio asortimana proizvoda tvrtke, s naglaskom na kvalitetu Pan-pek peciva.
NASLOVNICA ČASOPISA
Novi, jesenji broj REGprinta/Ambalaže (www.tectus.hr) je tu. Dizajnirali smo naslovnice inspirirane glazbom. Kao posebne efekte, sitotiskom (www.sitopapir.hr) smo dodali reljefni, UV, te mat lak. Na taj način naslovnice su dobile dinamične svjetlosne kontraste.
ROKOVNIK I VIZUALNI IDENTITET
Dizajnirali smo novi rokovnik za tvrtku INsig2. Pri kreiranju naslovne strane koristili smo pojedine elemente njihovog vizualnog identiteta. Na taj način brend ostaje prepoznatljiv, a produkt postaje najbolji promotivan materijal tvrtke.
DIZAJN LOKALA
Idejno smo osmislili novi interijer boutiquea Trakia te smo napravili idejno i izvedbeno rješenje grafičkih elemenata u prostoru. Boutique Trakia nalazi se u Importanne centru u Zagrebu.
PROZIRNA POSJETNICA
Za uspješnu tvrtku Staklarstvo iz Siska kreirali smo prozirnu posjetnicu (tisak by Pozor).
WEB DIZAJN - DENTALNI CENTAR
Dentalni centar GRZELA nudi sve stomatološke usluge na jednom mjestu. Sljedeći smjernice vizualnog identiteta, kreirali smo njihovu web stranicu. Cilj je bio što jasnije i jednostavnije prikazati njihovu ponudu te istaknuti određene akcije.
(Link na stranicu: www.dentalcentargrzela.hr/home.html)
DIZAJN KNJIGE I ILUSTRACIJE
Dizajnirali smo "Pevcov korak", novu knjigu poznate spisateljice i novinarke Božice Brkan. Radi se o zbirci pjesama na moslavačkom kajkavskom. Naše ilustracije i dizajn vizualna su pratnja divnim pjesmama autorice.
DIZAJN NASLOVNICE ČASOPISA
Za proljetno izdanje časopisa Ambalaža/REGprint (tvrtka Tectus) osmislili smo atraktivne naslovnice sa dotiskom u sitotisku (Sitopapir). Zbog određenih specijalnih efekata, zamislili smo da naslovnice, osim standardnih boja, sadrže i sjajni UV lak, strugalice, te crnu thermochromic boju.
Na slici možete vidjeti kako naslovnica Ambalaže izgleda kada se strugalica sastruže, a crna thermochromic boja pod utjecajem povišene temperature postane prozirna.
DIZAJN I POVIJEST
Postoje djela koja su već stoljećima inspiracija za nas dizajnere. Ovo je dekorativni detalj iz 17. stoljeća - fotografirali smo ga prije dva tjedna na putu u Indiji, a nalazi se na zidu slavnog Taj Mahala.
VIZUALNI IDENTITET
Kreirali smo logo i vizualni identitet Data Focus konferencije o digitalnoj forenzici. Konferencija je održana u Zagrebu ovog mjeseca u organizaciji tvrtke INsig2.
Dizajn je atraktivan, čist, moderan, pamtljiv i funkcionalan te smo ga prilagodili raznim promotivnim materijalima i plakatima.
INSPIRACIJA
Vrt ispred studija Pictoris. Rano proljeće.
Za nas je ovaj vrt pravo inspirativno i meditativno mjesto. Ovdje uživamo u pauzi, dobivamo inspiraciju, punimo se energijom...
DIZAJN LOKALA ZA BRZU HRANU
Kreirali smo vizualni identitet lokala Mastico Bar koji se nalazi u Pothodniku Importanne centra u Zagrebu. Mastico Bar nudi kvalitetne zalogaje po pristupačnim cijenama. Nama su najdraži njihovi burritosi i savijača sa borovnicama.
ČISTOĆA VIZUALNE PORUKE
Ovdje možete vidjeti našu naslovnicu brošure "Special selection" tvrtke Pan-pek. Osnovna namjena ove brošure je promocija određenih Pan-pek proizvoda u inozemstvu.
Ideja je bila osmisliti atraktivnu brošuru koja će slijediti vizualni identitet tvrtke i pružiti dojam visoke kvalitete Pan-pek proizvoda. Dizajn je elegantan, karakterizira ga čistoća vizualne poruke, a tipografija slijedi osnovnu ideju estetske profinjenosti.
(fotografija: Igor Sitar)
DIZAJN LOGOTIPA
Dizajnirali smo novi logotip za tvrtku Klesarstvo Olujić koja nudi vrhunsku uslugu na području obrade kamena. Željeli smo da logotip vizualno bude nešto novo. Zbog toga smo čvrste i oštre linije klesanja zamjenili zakrivljenim linijama i kružnicom kao savršenim oblikom. Cilj nam je bio naglasiti visoku kvalitetu njihovih radova i materijala. Ovdje možete vidjeti i naš dizajn za njihove posjetnice, memorandum i omotnicu.