Koncept vizualnog identiteta prošao je kroz značajnu promjenu – prelazak od statičnih slika do dinamičnih i uzbudljivih narativa.
3 situacije u kojima treba surađivati s vanjskim grafičkim dizajnerima (outsourcing)
Grafički dizajner potreban je svakoj tvrtki, bez obzira čime se tvrtka bavi i koje je veličine. Neke tvrtke će trebati dizajnera na tjednoj ili dnevnoj bazi, a neke samo povremeno. Jedna opcija je zaposliti unutarnjeg grafičkog dizajnera, a druga je surađivati s vanjskim dizajnerom.
Kako učinkovito naručiti DIZAJN VIZUALNOG BRENDINGA?
Naš dugogodišnji rad s klijentima pokazao je da kvalitetan proizvod ili usluga, uz pravi brending, uvijek dovodi do povećanja prihoda i bolje pozicije na tržištu. Ako imate razrađenu poslovnu ideju i započinjete projekt za koji vam trebaju usluge grafičkog dizajnera, postoje određene smjerenice kako najučinkovitije naručiti uslugu.
7 razloga zašto dizajn treba prepustiti profesionalnim dizajnerima
U današnje vrijeme postoje mnogi alati koji će vam olakšati održavanje vizualne prisutnosti na tržištu, pogotovo kad se radi o digitalnim medijima. Tvrtke koje nemaju ili ne žele izdvojiti dovoljno resursa da angažiraju profesionalni studio za dizajn, pomislit će da mogu sami kreirati vizualni sadržaj. Razumljivo je da je u nekim slučajevima to jedina opcija, ali trebala bi biti samo kratkotrajno rješenje, inače to može doprinijeti stagnaciji poslovanja i slučajevima u kojima se nikad ne dosegne veći potencijal tvrtke.
Jeste li vidjeli novi Pepsi logo?
Slike preuzete sa www.pepsico.com i logomyway.com
Tvrtka Pepsi je prije nekoliko dana predstavila novi logo i vizualni identitet svjetski popularnog pića koje postoji još od 1893. godine.