Što većinu tvrtki koje rade kvalitetne proizvode i nude kvalitetne usluge sprječava u uspjehu na tržištu?
Nedostatak vizualnog identiteta.
Kvalitetni proizvodi i usluge želja su proizvođača, ali i želja konzumenata. Koliko će Vaš proizvod, usluga, Vaš trud, uspjeti na tržištu ovisit će o tome kako ga tržište prihvati. Marketinške kampanje s velikim budžetima jednako su neučinkovite kao i štednja na dizajnu, ako vizualni identitet ponude nije primjeren ciljanoj pubici - Vašem konzumentu.
Dobar dizajn već se dokazao neophodnim elementom ne samo marketinga, već općenitog imidža neke osobe, tvrtke ili proizvoda. Kvalitetno osmišljen vizualni identitet pomaže Vam:
uhvatiti pažnju konzumenta;
stvoriti percepciju vrijednosti Vašega proizvoda na tržištu;
unaprijediti učinkovitost Vaših marketinških kampanja;
povećati prodaju.
Upravo zbog toga ne smijemo prepustiti dizajn amaterskom pristupu ili nekvalitetnim rješenjima. Promašaj u dizajnerskim rješenjima teško je popravljiv, posebice u tržišnom ratu.