Za tvrtku Metal product dizajnirali smo promotivnu brošuru s kojom će u inozemstvu predstaviti svoju proizvodnju te proizvodni program. Zbog posebnog efekta na pojedine dijelove brošure prilikom tiska je dodana "metalik" siva boja.
Za Pan-pek napravili smo redizajn plakata koji promoviraju akcije u njihovim prodajnim mjestima. Cilj je bio osmisliti moderan koncept plakata koji se odlično uklapa u vizualni identitet Pan-peka.
Pogled kroz prozor studija Pictoris.
Specijalna oprema - Lučko d.o.o. razvija, konstruira, proizvodi, montira, servisira, ispituje i umjerava opremu za potrebe plinske, naftne, petrokemijske i općenito procesne industrije. Za promotivne potrebe tvrtke osmislili smo katalog s kojim su se nedavno predstavili na sajmu u Njemačkoj. Omot kataloga napravljen je od polu-prozirnog polipropilena te sadrži mehanizam sa 4 prstena, a grafički elementi na omotu otisnuti su tehnikom sitotiska u tiskari Sitopapir.
Za odvjetnički ured Nagy u Zagrebu osmislili smo izgled grafitnih olovaka sa već postojećim Nagy logotipom. Izabrali smo olovke crne mat boje sa srebrnom metalnom kapom i bijelom gumicom, a logotip je otisnut u sivoj boji. Ova jednostavna kombinacija boja i materijala izgleda vrlo atraktivno i profinjeno. Olovke su proizvodnje Tvornice olovaka Zagreb.
Za Bio-San kreirali smo novu web stranicu. Osnovna djelatnost tvrtke je sanitarna zaštita, a uspješno posluju još od 1992. godine. Cilj nam je bio kreirati ozbiljnu web stranicu čistog dizajna koja sadrži i razigrane vizualne elemente, kako bismo ljudima približili temu sanitarne zaštite.
Upravo je objavljena nova knjiga Kajkavska čitanka Božice Brkan u izdanju Acumena. I kako kaže autorica…"ona nije samo moja, nego je dijelim s onima koji će u njoj… pročitati nešto svoje. Sjećanja. Uspomene…". To nam je bila i inspiracija za dizajn ove knjige. Čista tipografija i igra bjelinama i marginama osnovni je pečat knjižnog bloka. Duhovni osebušek oslikan je u grafikama Jenia Vukelića. Grafika Perpetuum mobile sjećanja, uspomena, bliskosti, vremena i života na naslovnici uvodi čitatelja u sadržaj knjige.
Kreirali smo logotip za IQ Collective, američku udrugu baziranu u San Franciscu, koja putem društvene distribucijske mreže povezuje škole sa odgovarajućim edukacijskim, financijskim i tehnološkim rješenjima. Udruga djeluje u siromašnim područjima raznih zemalja.
Dizajnirali smo letak "Special selection" tvrtke Pan-pek namjenjen stranom tržištu. Letak prikazuje dio asortimana proizvoda tvrtke, s naglaskom na kvalitetu Pan-pek peciva.
Novi, jesenji broj REGprinta/Ambalaže (www.tectus.hr) je tu. Dizajnirali smo naslovnice inspirirane glazbom. Kao posebne efekte, sitotiskom (www.sitopapir.hr) smo dodali reljefni, UV, te mat lak. Na taj način naslovnice su dobile dinamične svjetlosne kontraste.
Dizajnirali smo novi rokovnik za tvrtku INsig2. Pri kreiranju naslovne strane koristili smo pojedine elemente njihovog vizualnog identiteta. Na taj način brend ostaje prepoznatljiv, a produkt postaje najbolji promotivan materijal tvrtke.
Idejno smo osmislili novi interijer boutiquea Trakia te smo napravili idejno i izvedbeno rješenje grafičkih elemenata u prostoru. Boutique Trakia nalazi se u Importanne centru u Zagrebu.
Za uspješnu tvrtku Staklarstvo iz Siska kreirali smo prozirnu posjetnicu (tisak by Pozor).
Dentalni centar GRZELA nudi sve stomatološke usluge na jednom mjestu. Sljedeći smjernice vizualnog identiteta, kreirali smo njihovu web stranicu. Cilj je bio što jasnije i jednostavnije prikazati njihovu ponudu te istaknuti određene akcije.
(Link na stranicu: www.dentalcentargrzela.hr/home.html)
Dizajnirali smo "Pevcov korak", novu knjigu poznate spisateljice i novinarke Božice Brkan. Radi se o zbirci pjesama na moslavačkom kajkavskom. Naše ilustracije i dizajn vizualna su pratnja divnim pjesmama autorice.
Za proljetno izdanje časopisa Ambalaža/REGprint (tvrtka Tectus) osmislili smo atraktivne naslovnice sa dotiskom u sitotisku (Sitopapir). Zbog određenih specijalnih efekata, zamislili smo da naslovnice, osim standardnih boja, sadrže i sjajni UV lak, strugalice, te crnu thermochromic boju.
Na slici možete vidjeti kako naslovnica Ambalaže izgleda kada se strugalica sastruže, a crna thermochromic boja pod utjecajem povišene temperature postane prozirna.
Postoje djela koja su već stoljećima inspiracija za nas dizajnere. Ovo je dekorativni detalj iz 17. stoljeća - fotografirali smo ga prije dva tjedna na putu u Indiji, a nalazi se na zidu slavnog Taj Mahala.