VIZUALNI IDENTITET KONFERENCIJE "DATAFOCUS"
Naš vizualni identitet za ovogodišnju konferenciju DATAFOCUS (organizacija: INsig2)
STUDIO ZA GRAFIČKI DIZAJN
Pictoris je profesionalni studio za grafički dizajn sa višegodišnjim iskustvom, smješten u Zagrebu. Specijalizirani smo za vizualno oblikovanje brendova te nudimo sve usluge grafičkog dizajna - logotipe, vizualne identitete, plakate, razne promotivne materijale, grafičko uređenje interijera, ambalažu, časopise, naslovnice knjiga, dizajn za oslikavanje vozila, etikete, web dizajn... Kontaktirajte nas!
Naš vizualni identitet za ovogodišnju konferenciju DATAFOCUS (organizacija: INsig2)
Brend "S okusom mora" tvrtke Marikomerc iz Zadra predstavljen je ovog mjeseca na međunarodnom sajmu ribljih proizvoda u Riminiju. Za ove proizvode vrhunske kvalitete kreirali smo, između ostalog, i promotivne materijale (primjer: roll-up plakat).
U Opatiji je u prosincu održana međunarodna konferencija OLAF u organizaciji tvrtke INsig2. Za konferenciju smo dizajnirali signalizaciju i brojne promotivne materijale, koji su morali pratiti već postojeći vizualni identitet.
Tvrtka Marikomerc iz Zadra obogatila je svoju kvalitetnu ponudu delikatesnim proizvodima "S okusom mora", pakiranim u male staklenke. Za takve vrhunske proizvode bilo nam je veliko zadovoljstvo kreirati logo i privjesnice.
Standardni sadržaji brošure inspiriran naslovom "Digital forensics" oživili smo tipografskim fragmentima čije je pojmovno značenje zamijenjeno estetskim. Tako "puzzle" razdrobljene tipografije, zajedno sa ostalim grafičkim znakovima, vodi čitatelja kroz sadržaj. Brošuru smo dizajnirali za tvrtku INsig2.
Za tvrtku Swisslok kreirali smo promotivne materijale kojima će predstaviti svoje proizvode i usluge na svjetskom tržištu. Cilj je bio osmisliti vizualni identitet koji uokviruje profesionalizam tvrtke i kvalitetu njihovih proizvoda.
Grafički smo dizajnirali novi dodatni prostor tvrtke INsig2. Namjera je bila naglasiti važnost kreativnosti i maštovitosti u IT poslovima tvrtke.
Dizajnirali smo logo i znak za HAMNK Mladost. Cilj je bio kreirati simpatičnu maskotu te ujedno zadržati ozbiljnost znaka nogometnog kluba. Pri tome je jako važna mogućnost apliciranja znaka na dresove, sportske rekvizite, i dr.
Redizajn logotipa i kompletan novi brending za tvrtku HLM.
Naš novi dizajn etiketa za vino i logotipa Vinarije Šafran. Radi se o vrhunskim vinima sa područja Brezničkog Huma. Cilj je bio da etiketa prati tradiciju i kvalitetu proizvodnje vina u tom kraju. Papir je posebne kvalitete bisernog sjaja na kojem spot boje dobivaju iznimnu vrijednost i težinu. (Fotografije: Romeo Ibrišević)
Nedavno održana promocija knjige "Kajkavska čitanka" autorice Božice Brkan, ilustracije Jenio Vukelić - Pictoris dizajn (u Kaju, Kajkavsko Spravišče, Ilica 34, Zagreb). Uz promociju je održana i izložba ilustracija Jenija Vukelića.
Iz tiskare su nam stigle nove etikete za vino Bolanča&sin. Dizajn, koji smo napravili još prije nekoliko godina, pokazao se izuzetno uspješnim, te odlično prati ovo vrhunsko vino domaće proizvodnje.
Za tvrtku Metal product dizajnirali smo promotivnu brošuru s kojom će u inozemstvu predstaviti svoju proizvodnju te proizvodni program. Zbog posebnog efekta na pojedine dijelove brošure prilikom tiska je dodana "metalik" siva boja.
Etiketa za vino koju smo dizajnirali za INsig2. Vino je proizvodnje Vinarije Teskera.
Naslovnica časopisa Infotrend.
Za Pan-pek napravili smo redizajn plakata koji promoviraju akcije u njihovim prodajnim mjestima. Cilj je bio osmisliti moderan koncept plakata koji se odlično uklapa u vizualni identitet Pan-peka.
Pogled kroz prozor studija Pictoris.