Dizajn opsežnog kataloga Pan-pek (katalog smrznutih proizvoda) bio je dugotrajan i zanimljiv kreativan proces. Cilj nam je bio osmisliti moderan, topao katalog koji će dočarati raznolikost Pan-pek proizvoda i visoke standarde tvrtke koji se odražavaju u brizi za kvalitetu svakog pojedinog proizvoda (stilizirane fotografije kategorija proizvoda: Igor Sitar - HandDizajnStudio, fotografije pojedinačnih proizvoda: Pictoris dizajn).
Za međunarodnu konferenciju OLAF koja se, u organizaciji tvrtke INsig2, ovog proljeća održava u Zagrebu, kreirali smo pomalo neobične etikete za rajnski rizling i merlot barrique.
Nove Pan-pek rolade toliko su ukusne da nam je bilo pravo zadovoljstvo kreirati odgovarajuću ambalažu. Inspiracija nam je bila sama aroma kolača, a boje Pan-pek brenda i malo romantičarskog duha neodoljiv su spoj.
Za Sinusmatik, uspješnu hrvatsku tvrtku na području elektronike, redizajnirali smo logotip i kreirali brošuru i mapu. Zaokret u načinu prezentiranja tvrtke vidljiv je u decentnom dizajnu promotivnih materijala koji sugeriraju preciznost, sofisticiranost i pouzdanost poslovanja.
U Viškovu (Rijeka) je ove zime otvorena trgovina kvalitetnih smrznutih i delikatesnih riba i plodova mora "Di Maris" (Marikomerc, Zadar). Osmislili smo atraktivan dizajn/vizualni identitet eksterijera i interijera trgovine, uključujući i rasvjetu, a tvrtka Pozor je izvela naše zamisli.
Naš vizualni identitet za ovogodišnju konferenciju DATAFOCUS (organizacija: INsig2)
Brend "S okusom mora" tvrtke Marikomerc iz Zadra predstavljen je ovog mjeseca na međunarodnom sajmu ribljih proizvoda u Riminiju. Za ove proizvode vrhunske kvalitete kreirali smo, između ostalog, i promotivne materijale (primjer: roll-up plakat).
U Opatiji je u prosincu održana međunarodna konferencija OLAF u organizaciji tvrtke INsig2. Za konferenciju smo dizajnirali signalizaciju i brojne promotivne materijale, koji su morali pratiti već postojeći vizualni identitet.
Tvrtka Marikomerc iz Zadra obogatila je svoju kvalitetnu ponudu delikatesnim proizvodima "S okusom mora", pakiranim u male staklenke. Za takve vrhunske proizvode bilo nam je veliko zadovoljstvo kreirati logo i privjesnice.
Standardni sadržaji brošure inspiriran naslovom "Digital forensics" oživili smo tipografskim fragmentima čije je pojmovno značenje zamijenjeno estetskim. Tako "puzzle" razdrobljene tipografije, zajedno sa ostalim grafičkim znakovima, vodi čitatelja kroz sadržaj. Brošuru smo dizajnirali za tvrtku INsig2.
Za tvrtku Swisslok kreirali smo promotivne materijale kojima će predstaviti svoje proizvode i usluge na svjetskom tržištu. Cilj je bio osmisliti vizualni identitet koji uokviruje profesionalizam tvrtke i kvalitetu njihovih proizvoda.
Grafički smo dizajnirali novi dodatni prostor tvrtke INsig2. Namjera je bila naglasiti važnost kreativnosti i maštovitosti u IT poslovima tvrtke.
Dizajnirali smo logo i znak za HAMNK Mladost. Cilj je bio kreirati simpatičnu maskotu te ujedno zadržati ozbiljnost znaka nogometnog kluba. Pri tome je jako važna mogućnost apliciranja znaka na dresove, sportske rekvizite, i dr.
Redizajn logotipa i kompletan novi brending za tvrtku HLM.
Naš novi dizajn etiketa za vino i logotipa Vinarije Šafran. Radi se o vrhunskim vinima sa područja Brezničkog Huma. Cilj je bio da etiketa prati tradiciju i kvalitetu proizvodnje vina u tom kraju. Papir je posebne kvalitete bisernog sjaja na kojem spot boje dobivaju iznimnu vrijednost i težinu. (Fotografije: Romeo Ibrišević)
Nedavno održana promocija knjige "Kajkavska čitanka" autorice Božice Brkan, ilustracije Jenio Vukelić - Pictoris dizajn (u Kaju, Kajkavsko Spravišče, Ilica 34, Zagreb). Uz promociju je održana i izložba ilustracija Jenija Vukelića.
Iz tiskare su nam stigle nove etikete za vino Bolanča&sin. Dizajn, koji smo napravili još prije nekoliko godina, pokazao se izuzetno uspješnim, te odlično prati ovo vrhunsko vino domaće proizvodnje.
Dizajnirali smo postere za tvrtku
INsig2 na kojima se zorno prikazuje specifična djelatnost ove tvrtke:
Integrirana sigurnost i digitalna forenzika.