Letci su uobičajen i učinkovit način promoviranja tvrtke, usluga i proizvoda. Bez obzira o čemu se radi, poruka letka mora biti jasna, a dizajn letka ne smije zasjeniti poruku i mora biti u okvirima vizualnog identiteta. Na današnjem tržištu nailazimo na velik broj lijepih i funkcionalnih te, na žalost, na još veći broj neskladno dizajniranih, nejasnih letaka. Kako bi letak postigao svoju svrhu, nije dovoljna samo kreativnost, već je potrebno i pratiti čitav niz estetskih i tehničkih pravila. Za letak je izuzetno bitno da privlači pažnju na bitnim mjestima i ne smije se dogoditi da se klijenti izgube u predugačkom tekstu ili, na primjer, u šarenilu boja ili u previše sličnih fotografija. Fokus letka može biti slika ili kraći tekst koji prenosi suštinu poruke. Što se tiče tipografije, treba paziti da se ne koristi previše različitih fontova jer to pridonosi vizualnom neredu i kaosu. Jako je bitan tekstualan sadržaj koji mora biti optimalnog opsega i zanimljiv, a važne informacije treba posebno istaknuti. Naravno, koristimo li fotografije u letku, treba koristiti fotografije profesionalne kvalitete, a ne iz kućne proizvodnje, jer kvalitetne fotografije su često od presudne važnosti za dojam koji letak ostavlja na kupce. Na slici možete vidjeti primjer letka koji smo dizajnirali za poznatu vinariju Teskera. Cilj je bio kreirati jednostavan i funkcionalan letak koji je istovremeno moderan i vizualno profinjen.